lördag 17 november 2012

Sista veckoslutet här innan jag åker hem! (ett tag)

Hejhej

Denna vecka har rullat på som vanligt, och nu är det bara 3 dagar tills jag kommer hem!!
Har redan börjat packa och kollat att jag har visum och pass och biljetter redo. Väskan är betydligt lättare än då jag kom men halvfull är den nog. Halvfull med presenter åt er.
En till 8 timmars flygresa väntar på måndag. Om de har Katy Perry's "Part of me" film i flyget ska jag se den. Annars tänker jag sova. Jag lyfter ju passligt nog då det är kväll här så sömnen kommer förhoppningsvis naturligt.
Jag missar ju Thanksgiving här då jag kommer hem, vilket är ganska synd. Hade velat uppleva det.

Veckoslutet kommer vara fullt med program. Ikväll ska vi hitta på nåt med N. I morgon tänker jag åka in igen för att träffa två svenska aupairer. Och på söndag skall det packas och städas och gymmas och kläder ska tvättas.

har inte fotat ett smack på sista tiden så ni får se mitt nylle istället. Veckans most exciting thing är ju när man får leka med kajalen. Orkar inte använda smink under veckan annars.
Nu ska jag ut med N och härja. HÖRS

3 kommentarer: