söndag 4 november 2012

Dumma Sandy!


Hej.

Idag är jag väldigt sur. 
På Sandy. 
Skulle iväg och träffa ett gäng svenskor till New York, hade sett framemot det och planerat tåg och kollat att det säkert går tåg. Traskade glatt iväg till stationen, gick på rekordtid: 20 min! Kom till stationen: inte en själ stod och väntade på tåget. Tänkte att jag var i förtid bara. Köpte biljett och satte mig ner och väntade. En äldre dam kommer fram till mig med bekymrad blick. Hon frågar om biljettautomaten fungerar och så säger hon till mig att det inte går några tåg härifrån. Andra stationer funkar nog, men inte i Chatham. Jag tackar henne och går surt hem igen.

Alltsåååååååå nuuuuuu!! Jag hade verkligen sett framemot att få komma ut i New York idag! Hade planerat hela dagen efter det!!! Och nu hamnade jag ringa åt L och säga att jag var stuck in Chatham Hur länge ska de ta innan allt är fixat efter dumma Sandy?!?!?!
aaaaaaargghhhhhh
0239746t62rgdn=)(/&%#&/"()ojSNJHNBSV DJZ<KAO)(&%#¤276uygewdhos< !!!!!!!!!


 

Men....vad är det där?

En Brunbergs kyss!!!

 







3 månader sen sist jag fick en kyss :-)
Nu är ja gla igen!

Hejdå.

Ps. Tack till Fanny och Nora som gav mig dessa Brunbergskyssar, har sparat dem i kylskåpet och väntat på ett bra tillfälle att äta dem. Men nu börjar det väl vara på tiden :)

11 kommentarer:

  1. Vilka söta bilder:)
    (Hoppas du kan använda tågbiljetten en annan gång...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Jaadå, som tur! Man kan köpa många på en gång och spara tills man använder :)

      Radera
  2. Hahahahahaaaaaaa ! :'D inga kommentarer av mig... kanske en Janssons puss bara ^^

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaaaaaaa ! :'D inga kommentarer av mig... kanske en Janssons puss bara ^^

    SvaraRadera
  4. hehe :) de ser ut som om du verkligen njuter av den :P <3

    SvaraRadera
  5. varsågod! :D haha vitsi ja hajos ti dendär tredje bilden; "en brunbergs kyss" :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nå de sku va så du att hajo åt de:D tänker mig sådär nä man säger "En Brunbergs kyss!" me såndän dramatisk röst :DDD

      Radera