tisdag 6 november 2012

Chill-tisdag



 Heello

Dip dye:ade mitt hår igen igår, bilden ovan är från första försöket, här nedan en bild på hur det ser ut nu:
 

(plus en hungrig kisse som gjorde allt för att få min uppmärksamhet, här balanserar hon på kanten av lavoaren.)

Det ser väldigt rosa ut, men är mörkare i verkligheten och mer rött. What can I say, I like it! Nu är jag nöjd!

Här kommer ännu en skön låt som jag lyssnat på denna chill-tisdag:


Lite chill här emellan alla stormar är bra!
Kram på er

6 kommentarer:

  1. oi siistit hår! :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag vill också ha =). Sku vara roligt att se hur det ser ut om du fotar utomhus, färgerna brukar komma bättre fram i naturligt ljus. Eller sen får vi bara ta o träffas när du kommer till Finland så kan jag see for myself!

    Nica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, det ska jag gora, ska be nagon annan fota mig :)
      Eller far du se det live om 10 dar ;)

      Radera
  3. Snyggt! Fem toast av fem! ;)

    SvaraRadera