torsdag 20 september 2012

Pizza n shopping day


Hellöu

Här ser ni min chipmunk-buddy som alltid sitter där på muren på morgonen då vi kör iväg.
Än har katten inte fått tag i den.

Idag har jag varit ledig från J:s träningsprogram, så jag har ätit pizza och shoppat. I morgon blir det thai boxing och på fredag kör vi med gym träning igen, får se vilka muskler som ska bli pinade denhär gången. 

Gjorde av med en hel del pengar idag.
Jag behövde ett par nya träningsshorts och hittade såna, men kom också hem med träningstights; långa och korta, träningstopp, sportsbh, och ett par sweatpants. Vi var på TJ Max, en shop som säljer märkeskläder till nedsatta priser. Mycket bra.
Hade sällskap av N idag. Efter shoppandet åkte vi tillbaka till Mainstreet och tog en pizzaslice. 


Köpte förresten nya 'plupin' också.
Hoppas dessa är bra. Valde mellan dehär och Paul Frank.
 

Får se vad som händer ikväll, om det blir hemmakväll eller om jag drar till Starbucks med N.
Vi ska planera ett eventuellt besök till Boston.
Och nu när S flyttade ska jag definitivt besöka henne också i något skede, då får jag se DC i Virginia också. Tågresan härifrån dit borde ta ca 4h.
Så program finns för kommande veckoslut!

Surt när så många au pairs åker nu men helt kul ju att ha vänner utspridda över jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar