fredag 31 augusti 2012

HOT!


Tjena!

Om det var hett igår är det STEKHETT idag! 91 F lovades (= ca 33 C)
På bilden visar jag vad man skall göra en dag som denna.
Hur är vädret där hemma?


Här måste man också plocka upp bajset, precis som hemma.


Här ser ni den lokala glassbilen!
Där köpte vi glass igår, då den passligt parkerade utanför poolen.

Vi har precis ätit scrambled eggs och nu blir det antingen wii-spel eller annan underhållning tills vi ska iväg igen. På kvällen blir det som sagt pizza, och senare tänker jag försöka få tag på grann-au pairen och se om hon vill hänga med mig ut en sväng.

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Hej
    Oj vad allt ser Amerikanskt ut... Kanske jag nu snart börjar förstå att du verkligen är i Jenkkina!
    Idag har det varit fint väder här. Så varmt att man kunde gå ute i t-skjorta. Skönt med fredag - här blir det också pizza!

    Har du ren simmat i poolen? Får vem som helst simma där?
    Hoppas ändå att du kan sova trots hettan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa...vänta bara jag kommer åt att fota gatorna och husen här, DÅ syns det att jag inte är i Europa :)
      Bra om där också är fint väder! Jag försökte sola på bakgården men det är för varmt!
      Vi var och simmade igår, det är en allmän pool, inträde 7dollar.
      Sova går hur bra som helst då det är kallt och skönt nere i källaren :)
      Idag måste vi dock se till att dörrar och fönster hålls stängda så ac:n funkar!

      Radera